Od kilku lat rozwijamy się również na polu marketingu internetowego. Współpracujemy z firmą Samsung, wiodącym producentem sprzętu komputerowego, RTV, AGD, telefonów komórkowych, aparatów, kamer i wielu akcesoriów.
Zajmujemy się promocją z myślą o klientach poszukujących oryginalnych i zaawansowanych technologicznie produktów na potrzeby programów lojalnościowych, promocji i loterii konsumenckich, a także prezentów korporacyjnych czy upominków świątecznych dla pracowników.
Program partnerski to narzędzie umożliwiające wzrost sprzedaży, dzięki wykorzystaniu sieci serwisów www. Rynek internetowy rozwija się w zawrotnym tempie a coraz więcej osób szuka produktów w Internecie – to niezawodna metoda na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów i promocję marki.
Programy lojalnościowe pozwalają budować pozytywne, długotrwałe relacje z klientami. Strategie programów lojalnościowych powodują wzrost sprzedaży produktów przy istotnym zmniejszeniu kosztów innych metod promocji.
B2B to zbiór relacji między firmą i jej partnerami. Obejmuje działania takie jak: szukanie nowych ofert, przygotowywanie zamówień, realizacja transakcji, płatności, potwierdzanie zamówień, marketing.